Friki-videos

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , , | Enviat a 1/23/2010

Internet i els vídeos frikis no arriben a la conjunció creada per internet i els gats però poc els falta.

Avui us fotré un recull de vídeos que segurament no em voldreu tornar a parlar en mesos, però bé, si jo ho he patit i encara no m'han entrat ganes de matar... suposo i espero que vosaltres podreu aguantar també.

Comencem amb el vídeo friki de TVE, si, he dit TVE, no és un invent internetil per molt que ho sembli. El programa en qüestió era "Hora Cero" i el van fer cap al 2006 a les tantes de la nit. Tampoc m'extranya veient el que hi apareixia (al tanto amb les prestitutas, la prestitición i la frase del segle "me echaron droja en el colacao"):



Si heu rigut de lo penós de la situació tranquils, ara plorareu, i no de riure precisament, us voldreu arrancar els ulls i rebentar-vos els timpans, jo us aviso, després no em vingueu amb que heu tingut malsons...
Wendy Sulca - La tetita (si, TE-TI-TA)


Wendy Rammstein - Du Hast


Wendy of a Down - Chop Suey


Björk Sulca - Big Tetita Sensuality


Ja em podeu començar a apedregar, no fa falta que sigui un per un, ho podeu fer tots de cop... total si m'heu d'obrir el cap prefereixo que ho feu tots a la vegada i no hagi de passar per urgències varis cops.

Parides (1)

  1. Primer... què vol di "ñe ñiiaaa, ñe ñoxeeee" XD
    M'he vits obligada a buscar la lletra perquè no entenia una merda i em trobo amb això:
    "(Con mucho cariño para todos los niños del Peru)
    De día, de noche
    quisiera tomar mi tetita
    de día, de noche
    quisiera tomar mi tetita

    Cada vez que la veo a mi mamita
    me esta provocando con su tetita
    Cada vez que la veo a mi mamita
    me esta provocando con su tetita

    Ricoricoricorico, que rico es mi tetitaa
    mmm!! rico!! que rico es mi tetita..."

    PERDONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA? QUE CONY SE SUPOSA QUE ÉS AIXÒ?
    Aberrant jajajajajaja, totalment aberrant!
    I els tios de la piscina fent gestualtats mamellils... dé MOLT delicte XD

Publica un comentari a l'entrada