Doló.... Musho doló!!!

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 2/10/2010

Ho podríem resumir tot en un simple

VAIG ENRAMPAT!!!



Rossa, toca'm a mi!!
Però seria massa simple i perdria la gràcia. El tema està en que durant les últimes setmanes m'he convertit en un puto generador Van de Graaf amb potes i, com diuen els de poble, se m'estan començant a inflar les pilotes (no és més que un cas de física pràctica, quan s'acosta la calor l'aire s'expandeix i les pilotes que semblen desinflades es tornen a inflar... xD)

I quin és el problema de generar electricitat estàtica per un tub? Gastar bromes a la gent pot arribar a ser divertit si no fos perquè no es poden planejar les descàrregues però en general només son inconvenients:

  • M'acosto a la fotocopiadora i AMB LA PANTALLA TÀCTIL foto un "xispassu"
  • Vull moure un ordinador i al tocar la carcassa ja no un "xispassu" sinó directament una descàrrega elèctrica que m'adorm un dit duran un minut ben macu (i no és broma)
  • Poso en marxa el PC, toco el ratolí i... si, ho heu endevinat, "xispassu" al canto...
  • Que vaig a treure/entrar el cotxe al garatge, doncs amb la porta metàl·lica un altre "xispassu"
  • Que trec el paperet del peatge a la màquina... "xispasso" (si, al voltant de on surt el paper hi ha plàstic, però de vegades està enfonsat i s'han de posar els dits al cantó de la xapa)
  • Que poso la clau del cotxe al contacte... "xispassu"
EXTRA, EXTRA!!!!
  • Si vaig de "discoteca" i passa un sonat amb pinta d'haver vegut massa ja a les 12 de la nit mentre estic fent una digievolución a Gusiluz de cuerpo definitivo... Xispita!!! (i posterior cara hiper-rara del ganso en qüestió...)


----------------
Escoltant: Imperia - Raped By The Devil

Parides (2)

  1. ENRAMPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! Jajajaja
    no sé, ves al metge o algul, esto no es normal!
    Potser tens superpoders i no ho saps.... uouououuouououo!
    El superpoder d'enrampar-te? :S no sé, hi ha superpoders absurds com la Meg de Padre de Familia, que li creixen les ungles super rapidament! XD

  2. No fa falta anar al metge perquè ja sé què en té la culpa, la jaqueta que té un forro sintètic estil "pell de préssec" que al contacte amb la roba genera tota l'estática.

    Però que voleu que us digui. Quan no és la jaqueta és el terra emmoquetat sinó el jersei "pelut" que tinc...

    No se, soc propens a "carregar-me" d'electricitat xD

Publica un comentari a l'entrada