Una de música

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 2/17/2010

Per començar aviso que estic en procés d'aconseguir els 8 primers discos de Máquina Total. Dintre de les coses que he arribat a escoltar per pròpia voluntat tampoc m'estranya que a aquestes alçades tingui ganes de recordar les velles glòries de la música més "chunga" d'algunes èpoques de la nostra curta vida.

I canviant de tema totalment us deixo unes d'aquelles perles que segurament hem escoltat en anuncis, pel·lícules o "a saber on" i que, de vegades, no hem sabut com collons es deia:

Dvorak - New World Symphony - 4t moviment


Wilhelm Kempff - Sonata Claro de Luna

Això si és un pianista i no el puto Richard Kleiderman.

Carmina Burana - O Fortuna

aquest sí que el coneix tot cristo i algú més i tot xD

I la nota friki: Apocalyptica - In the Hall of the Mountain King

(ho se, no és el mateix que una orquestra de 200 músics però què collons això te posa a to igualment)


I prou, que m'ha vingut la vena clàssica però tampoc tinc coneixement sobre el tema així que prefereixo parar a cagar-la xD. Només dir que assistir a un concert d'aquests t'ha de posar la "gallina de piel" (que diria en Cruyff).

Més endavant em sembla que faré un monogràfic sobre Joe Hisaishi i les seves bandes sonores de películes de l'estudi Ghibli, que s'ho mereixen, mare meva si s'ho mereixen.

----------------
Escoltant: Apocalyptica - Refuse/resist

Parides (2)

  1. No comentaré res de Dvorak ni de Carmina Burana, perquè la bestialitat i la força que tenen son inexpressables. beethoven està al nivell, però a mi la cara d'aquest bon home no m'acaba de convèncer, què vols que et digui ^.^ en quant a la interpretació no sabria què dir-te, he escoltat de vegades i he tocat milers de vegades aquesta peça, així que la tinc força ratllada com per poder-la valorar amb un bon criteri (la interpretació, repeteixo, l'obra és immillorable).
    Apocalyptica al Sonisphere! XD Ho he dit milers de vegades, em falta veu! Però s'ha de reconèixer la originalitat i, collons, que ho fan de puta mare!

  2. És que si busques Moonlight Sonata al youtube lo que surt és en Clayderman i ho escoltes i et cauen els collons (en el teu cas ovaris) a terra.

    Amb una musiqueta eurovisiva de fondo que et deixa amb la gota caient... uufff quina grima

Publica un comentari a l'entrada