No nem pas bé...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 5/25/2010

Durant l'època daurada de l'excalibur nosaltres encara no hi erem o no hi anavem asiduament, però tot i així alguna cosa en recordem. Els cambrers, la Dragoon, l'ambient tavernós (aquest ha durat fins fa relativament poc)...

Però últimament la cosa no va bé. Una taverna irlandesa no pot estar tota la nit amb música pop "llatí", dance, ska-p, la mala rodriguez... Una cosa és modernitzar el local per tal de que no sembli el bar de Moe i l'altre és passar-se de llarg. On està el punk, rock, pop britànic dels 90, una mica de heavy... Ho hem vist, som els únics "clients tradicionals" que quedem, trets dels amics dels bars del voltant ningú dels que venien abans continua venint.

Ara tenim un dilema: què fem? continuem a l'ska? busquem una alternativa? Intentem fer que torni la música que es mereix l'excalibur?

Hi haurem de pensar, aquest estiu hem de fer un "estudi de mercat" o algo similar, per saber què hem de fer.

Però bé, us deixo un parell de fotos que m'han sorprès de la pàgina de l'excalibur al facebook. Sabia que la gent de Banyoles, en Manu i en Wallace hi sortien, el que no sabia és que JO TAMBÉ!!! Amb grenyes i sense, pero sempre amb camiseta vermella xD.


Quan estavem al nostre racó... quins records
Ualaaaa neeeen


No se que coi feia jo aquí... Pero era jo. Perilla, época "grenyes", tuixonet:
Ualaaaaaa altre cop


PD: Quan pugui obriré el grup a facebook "Excalibur Girona: 'Tu antes molabas'". Ja us avisaré

Parides (2)

  1. Marc, coneixes el capità del barco d'en Manu... t'ho tenies molt amagat! Serà perquè als barcos hi ha un.... TIMON? XDDDDDDDDD
    Ua, ja veus, l'ska ha perdut molt. Tot és per culpa de les taules altes -.-' fora bromes, em sembla que a Girona no trobarem gaire res millor. I si ho trobem em sorprendrà molt. És trist que siguem dels "últims" que queden, potser és cosa del relleu generacional jajajajaja!
    Puto Manu amb la gorra jajaja
    Enserio, molt bones les dues imatges i el fet que hi surtis jajajajajajaja m'he partit molt. Però molt és poc. Vull dir que m'he partit tant que dir que m'he partit molt es queda curt. Si? Ok.

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU COLOMAAAAAAAAAAAAAAAA!

    Odio l'estress i anades d'olla pre-examens XD

  2. P.D. Surt l'Eddie. Jajajajajajaja.
    Eren altres temps.
    5 anys anant al mateix local casi cada divendres, en un 90% o casi més. Ens mereixem retrobar-nos amb el bar que ens agradava. Era el nostre bar. El nostre PERFECTE bar. Sniffff.
    L'únic que tenim ara és el perro i Less and Less i l'Eddie dient parides XD Evidentment la companyia és igual de grata. Tot i que les condicions ambientals no siguin les òptimes s'agraeix estar en bona comanyia i despotricar i regalar-se de tot.
    Pffff... avui no estig gaire normal eh?

Publica un comentari a l'entrada