Continua l'odisea

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 7/16/2010

Com que aquesta gent d'orange son tant eficients (guiño, guiño) he suposat que hi hauria hagut una debacle a nivell mundial i per això encara no m'havien enviat el MEU terminal.
Així que per evitar-los feina extra recuperant les meves dades, que SEGUR havien perdut (guiño, guiño), els he trucat per recordar-los que la seva feina és molt estressant i que ja em sabia greu però desgraciadament jo volia el meu mòbil.

Evidentment el telèfon gratuït d'atenció al client no serveix per una santa merda (ni guiños ni hòsties) i t'envien a trucar un 902 (que és il·legal que per als clients no hi hagi un telèfon gratuït, però clar, amb la merda de multes que imposen els governs... que a més només ho fan quan algú denuncia i perd temps i diners... què podem esperar?). Per sort li he fet jurar i perjurar que l'import de la trucada me'l tornaran, per desgràcia, tot i que és veritat, farà falta que jo ho reclami i se'm tornarà al cap de un mes (això no ho ha dit però jo estic segur que si no reclames no t'ho tornen, és obvi).

Quan he aconseguit parlar amb algú que podia fer algo, estranyament no he hagut d'estar en espera ni res, m'han atès a la primera, sorprenent en una línia de pagament. M'ha informat que fa 8 dies ja hi va haver una reclamació (més obvietats... si vaig trucar jo, no fa falta que m'ho expliquis a mi) i que ella tramitaria una garantia en origen.

Què vol dir "garantia en origen"? Doncs que no és un tràmit de garantia per mal funcionament degut a l'us sinó un tràmit de garantia degut a un error de fàbrica. Que per al cas és el mateix? gairebé, ja que en una garantia normal et quedes sense telèfon durant el canvi/reparació. En el cas d'una garantia d'origen el canvi és a l'acte.

Però ep!!!! Com que es tramitarà la garantia en origen? I què collons va fer el capullo de la setmana passada? perquè ho va entrar a l'ordinador però no va tramitar la garantia? És que perquè em donin un telèfon que costa 200€ i jo els en torni un que costa 450€ els ho haig de demanar 2 cops? Els estic regalant 250€ i tot i així no volen?

PERÒ SON BURROS O QUÈ??

Bé, aquest cop ja m'han tramitat la garantia en origen i ja m'ha arribat al mòbil el missatge conforme en "els pròxims dies" rebré informació del transportista i farem el canvi.

Algo és algo. Si el divendres que ve continuem igual... TERCER EPISODI!!! (i si m'arriba el meu també hi haurà nou episodi, però no formarà part de la trama sinó del desenllaç)

----------------
Escoltant: Franz Ferdinand - The Vaguest Of Feeling

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada