LEGEN... Espera un momento... DARY

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , , | Enviat a 7/23/2010

La nit passada ha estat llegendaria, el desfasse ha estat total, suficient per disfrutar com un "enano" pero sense passar-se i patir-ne conseqüències (bé, que et facin mal les cames i estiguis una mica afónic és normal quan has estat 5h dret i fent el congrio cantant i cridant com un desesperat, per tant no conta)

Primer els fideus assassins amb les seves gambes seques i el "foc intern" (queda èpic lo de "foc intern" xD)
Després el gintónic "graciós" amb paranoies incloses
Por extrema al sentir alguna de les cançons/versións de Free Taxis
Més por al sentir alguna altra cançó dels mateixos
Una hamburguesa quadrada
Kalimojito
I el desfase continu i final amb Di-Versiones

M'ho va semblar a mi o el repertori va ser més variat i amb més novetats que la resta de concerts que hem sentit?

Anna, vaja unes amigues que tens... la bogeria veig que no és cosa nostra només... I com mola!!!! Jajaja.

En definitiva, una nit per recordar... llàstima que algun em sembla que li costarà fer-ho amb certa nitidesa... Jejeje

Parides (2)

  1. BRU - TAL! Mai havia fet tant el pena amb Diversiones, què bo!
    Loques ho estàn un rato, certament!
    La hambuergesa, de fet crec que era rodona, el pa era quadrat ^.^ hohohoho
    Crec que com a mínim en el meu cas, vaig notar que el repertori era el mateix, però amb fragments més curts i més pim pam, l'estat d'embriaguesa feia que tot sonés més animat i novedós XD
    Els balls de l'Helena eren pa' morirse!
    I Marc, mai t'havia vist ballar i cantar tant XD
    Vaig flipar perquè fins i tot l'Albert se'n sabia la tira jajajajaja

    I avui al matí els que heu matinat us heu sentit una mica jo el dissabte XD Jajajajajaja bé, pitjor segur ;)

    Ens veiem de nou avui, resacosos i "ajados" XD

  2. Bueno, per lo "be" que estàvem aquest matí pensa que això ho he escrit gairebé a les 12 i he posat el títol per una raó ben simple:

    PERQUÈ VAM VEURE EN BARNEY STINSON!!!

    I si us hi heu fixat... Entre els punts de bogeria passats per tota la nit m'he descuidat de posar "Barney Stinson is here"... O sigui que ja saps lo malament que estava jo, que no he ni coordinat el títol del post amb el contingut, jajajaja.

    Per altra banda me'n se d'un que ha anat a la feina a les 11... CON DOS COJONES, que diria en Viggo Mortensen... hay que joderse

    Ah i... bueno, res, ja ho diré en privat més tard, que això de la internete pot ser molt traicioner, jeje.

Publica un comentari a l'entrada