No et saben ni vendre el que els demanes...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , , | Enviat a 7/07/2010

La gent està molt malament... I les empreses pitjor.

Durant un mes Movistar m'ha estat molestant a qualsevol hora i qualsevol dia de la setmana perquè em passés a contracte amb ells, durant un any sense consum mínim i després a tenir problemes per aconseguir que no t'estafin (aquesta part, evidentment, no te la diuen).
Finalment m'han convençut, més o menys. M'he passat a contracte, però amb orange. Sembla extrany que no entenguin que molestar als seus clients implica perdre'ls... son més burros que una pedra, segur.

Finalment, el dimecres de la setmana passada vaig demanar una portabilitat a la web d'orange i remenant per allà vaig aconseguir trobar un telèfon (LG GW620) amb android (versió 1.5, que ja és "vella", només es pot actualitzar a 1.6, però bé... Pitjor estic ara amb la HTC Touch Diamond, que va amb Windows Mobile i aconseguir programets i coses d'aquestes és un drama pq no està centralitzat enlloc) per només 19€. Tinc una permanència de 18 mesos peró sense obligació de mantenir la tarifa per, tant si no utilitzo internet d'aqui a 1 o 2 mesos em puc passar a la més barata possible (amb la qual el telèfon aquest ni es venia) i com si res hagués passat.

Ha passat una setmana justa i després d'aguantar 3 trucades de movistar perquè em quedés amb ells (la primera de les quals vaig aguantar, les altres dues els vaig deixar parlant amb la paret o escoltant una disertació filosofica meva sobre el que s'ha de fer i no s'ha de fer amb els clients) m'ha arribat el paquet de Orange, aquesta nit se'm desactiva la targeta de movistar i se m'activa la d'orange i per tant necessito la targeta si o si, però el telèfon no era el que havia demanat. En comptes del meu manejable i configurable telèfon desplegable amb android van i em posen dins la bossa del transportista un LG BL40 (nom "macu": New Chocolate). Un animalot que fa 2cm més que el meu actual HTC amb una batería més petita i amb un sistema operatiu que, vulguis o no, és una mica limitat (Symbian a aquestes altures ja no té la gracia que tenia quan els movils només feien trucades i enviaven SMS). Molt "macu" pero massa gros i massa inútil per al meu gust.

Si m'hagués interessat hauria pogut callar com un puta i vendre'l ja que és més car que el que jo havia demanat però tinc ganes de tenir un movil amb android que el pugui "trastejar" i que sigui cómode de portar i aquest tauló no em serveix xD.

Bueno, qui llegeix aquest blog segurament ja veurà tots dos movils pq un el portaré el divendres a l'hora de sortir de juerga i l'altre ja me'l donaran la setmana que ve. Si me'l canvien el mateix divendres... us quedeu amb les ganes, jajaja.

Parides (3)

  1. Vaja merders, enserio. I quina ineptitud! Què passa, que a les companyies telefóniques només contracten ineptes? XD
    A part d'això, he arribat a la concluisó que vagis a la que vagis, t'acabaràn estafant com puguin...
    Tot i així, miraré alguna oferta a veure si trobo algun xollo de contracte ^.^

  2. Avui si hi penso portaré el "totxo" que em van donar, ja que el que jo volia encara no me l'han portat (ja hi trucaré a veure que collons esperen) així veureu el zapatofono en vivo y en directo.

  3. Per cert, que has dit lo de estafant... Jo vaig demanar un telefon de 200€ (lliure) i me n'han entregat un de 450€ (lliure). Ja és que no saben ni estafar, normalment es fa per guanyar un benefici, no per donar-lo a l'estafat!!!!

Publica un comentari a l'entrada