Per fi s'ha acabat el periple

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 7/22/2010

Aquests d'orange son uns cafres, pero com a mínim quan s'hi posen ho fan be. El divendres tarda vaig trucar i el dimarts ja ho tenia... 2 dies (dissabte i diumenge no conten) no està gens malament. El meu LG GW620 havia tardat setmana i mitja en aconseguir trobar el camí que el seu company BL40 havia trobat anteriorment sense voler.

I és ben bé que la tria ha estat exitosa. Si una cosa tinc clara és que sense haver conegut amb anterioritat ni el sistema de funcionament de la totxana (l'erroni) ni el del meu GW620, he fet servir aquest Android amb un plis plas quan em costava deu i ajuda entendre on collons eren les coses en l'altre telèfon.

A més tanta pantalla era incómode d'utilitzar, ara tinc un telèfon amb forma i tamany de telèfon i vulguis que no... s'agraeix.

Parides (2)

  1. PER FI! Ja tocava! Un telèfon normal XD

  2. Bueno, normal normal... xD Va, deixe'm-ho que de fora ho sembla (fins que comences a desplegar i a veure les parides que tinc instalades, jajaja.

Publica un comentari a l'entrada