Alguns dies mataries a algú... i no tindries remordiments

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 8/10/2010

"Això no se pot permitir", la gent et toreja i ja no saps què collons estas fent. Avui ja se m'han inflat els huevecillus.

Una botiga diu que fa 5 dies que no se li actualitzen els preus de rebaixes, comprovem l'estat de l'ADSL i sembla ser que no els funciona, així que entenem que nosaltres tampoc tinguem el resum de les ventes que han fet en aquella botiga. El problema está en que fa 2 dies que això està solucionat i continuem sense tenir les ventes, parlem amb la botiga i diuen que com que no tenen els preus correctes no entren el tiquet al sistema de gestió per no desquadrar res. ¿COMORL? La cara se'ns queda a tots desencaixada, a les botigues poden canviar el preu dels articles, d'acord que ho han de fer a mà, però coi millor això que no entrar ventes de 5 dies oi? doncs aquesta no és la seva lògica, ells deixen d'entrar ventes i fora problemes.

Parlem amb els que gestionen les comunicacions a la casa mare i ens diuen que les comunicacions funcionen, que han de tenir els preus de rebaixes. Tornem a trucar (tot això amb uns problemes que ni a la torre de babel, perquè la botiga és a Portugal i la casa mare a França...), fan una prova a la botiga i... TACHAN!!! Funciona. S'han acabat els problemes, ja poden entrar les ventes i au, tot solucionat.

El problema que hem tingut és que no ens hem recordat de dir-lo que han d'entrar la venta el dia que toca, res d'acumular-ho tot a l'últim dia. Quan és un error informàtic i els porta massa feina ja ho fem nosaltres amb paciència i concentració (no és precisament un programa el que ho fa, hem de "navegar" per arxius i arxius de text per trobar els problemes i solucionar-los a ma) però en aquest cas el problema era la seva falta de ganes de treballar i canviar el preu dels articles al fer el tiquet així que... a treballar.

Però clar, si truquem directament nosaltres els portuguesos es fan els suecs (ole joc de paraules) i fan com que no ens entenen. Peró a primera hora de la tarda la nostra estimada "interpret" de portuguès ha parlat amb ells i els ho ha comentat. Quina ha estat la nova aventura? Els preus de rebaixes no hi son. Com que no? Si al matí heu dit que si? Pos es veu que no, que la prova l'han fet amb un article que no s'havia d'actualitzar ¬¬'(moltes gràcies per fer-nos perdre el temps, coi de torracollons). Així que ara toca tornar a parlar amb la casa mare i fer-los entendre que en algun moment aquesta "actualització" s'ha perdut, junt amb la resta de comunicacions (o no, ja no en tenim ni idea del que està passant).

Per l'altra banda, si no fos suficient, tenim una casa mare on cadascú fa una feina concreta, si falta algú la seva feina no es fa fins que torni i a més a més s'ofenen si els demanes que facin algo que no saps si els toca a ells. I tampoc tenen la consideració per entendre que NO SOM FRANCESOS, n'estem aprenent, podem mantenir una conversa, per això no tenim cap problema. PERÒ QUE PARLIN AL MICRO DEL TELÈFON I NO DES DE L'ALTRA PUNTA DE L'HABITACIÓ I QUE PARLIN POC A POC I BE!!!! Quina mania que tenen en parlar cagant llets i apartant la boca del micro cada dos per tres, que no veuen que no els entenem?

Finalment he passat d'intentar una nova trucada. Mail al canto, lo que poso és lo que hi ha, amb l'explicació, la pregunta i què vull que em responguin. A veure si així no perdem quarts d'hora amb trucades a 4 (França-jo-companya/interpret-botiga). Peró em sembla que el temps el perdrem igualment...

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada