Apocalipsi zombi a l'institut

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 8/23/2010

De vegades ser un "friki" té les seves parts bones, en aquest cas ser una mica "otaku" (una mica, molt poc, que no vaig imitant a ningú ni res, simplement m'agrada l'anime) m'ha donat la possibilitat de descobrir una perla d'anime dintre un genere que no hauria dit mai:

Noies pitudes i de bon veure (sempre i quan siguis un personatge, perquè les proporcions de la gent no son precisament realistes, xD) ensenyant cuixa i tot un reguitzell de modelets de roba interior mentre es maten zombis a cops de bat de baseball, llances improvitzades o espases de kendo.

Si, ho se, soc bàsic, poc imaginatiu i amb gustos un pel obscens. Però què voleu que us digui, tampoc és cap novetat, oi?
Us deixo una imatge del que es veu bastant sovint durant els 3 capítols que porto vistos (de moment n'hi ha 7 d'emesos):


Teniu en compte que m'he portat bé i he posat una imatge on la noia surt vestida, perquè si busqueu "highschool of the dead" a les imatges de google... us costarà trobar imatges de noies vestides XD

PD: A favor meu haig de dir que prefereixo veure cuixes i camises massa cenyides que no pas pit i cul "gratuït", si és que al cap i a la fi no soc tant pervertit com diuen que son els japonesos, jeje

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada