Internet, una mina d'informació que viu dintre una pinya sota el mar...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 8/12/2010

Pensareu que el títol és una paranoia de les meves, però no, jo no en tinc la culpa, us ho juro.

Internet és una mina d'informació, això és un fet que es pot comprovar intentant buscar qualsevol cosa, amb més o menys encert sempre es troba alguna cosa relacionada amb el que busques.

El problema està en el fet que al igual que les mines de veritat tant pot ser que trobis el que busques com que trobis pedra i més pedra totalment inútil. O pot ser que et trobis un pedrusco de collons que no serveixi per res però que a tu et faci gracia. Jo diria que ens trobem en aquest últim cas. El del pedrusco inútil però interessant.

I us preguntareu què té a veure tota aquesta pàjara mental amb el títol, oi? doncs aquí us deixo el link al WTF de Microsiervos on veuen una meravellosa noticia:



Si, senyores i senyors, fins i tot els becaris dels redactors de Libertad Digital (gran mitjà de comunicació... ejem, ejem...) miren Bob Esponja. I a la mínima que senten algo relacionat (esponjas de mar) ja s'emocionen i els surt la vena creativa.

Vaja una merda de noticia, oi? Vaja una merda de serietat, oi?
Però a mi m'ha fet gràcia, jeje.

Parides (1)

  1. Peferiria que la notícia parlés d'Estrelles de mar, així el gilipollisme humà es veuria mínimament justificat XD

Publica un comentari a l'entrada