No pot ser, no pot ser... I'm in my happy place...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , | Enviat a 8/29/2010

Tinc por, molta por. I la "happy place" de'n Moss no em soluciona res, continuo tenint por igualment perquè jo no em puc reiniciar com ell...

Estava mirant la Fórmula 1 a la web de TV3 i en els comentaris de facebook he vist una cosa molt extranya. Per començar diré que lo extrany era la foto d'una noia que semblava ser guapa (ho sento per les aficionades de la F1, però una mossa de bon veure és algo poc comú)però m'he "cagao" al veure el "nom" que té posat a facebook:

Rosalie Cullenhale-twilightfamily

No m'he deixat espais ni res, el nom és així, si, bastant preocupant. Però he pensat "ehhh, si és guapa, és igual el nom, com a mínim puc mirar les fotos", així que he entrat al seu perfil i.... ostia quina por!!

Si teniu facebook: Mama por, sino mireu la imatge.

Si, hi ha tot un grup de gent (no he entrat a cap altre perfil, ni ganes) que ha basat tot un conjunt de perfils de facebook en el mierdolo de pelicules (perquè negar-ho, abans de les películes a espanya no es coneixia crepusculo fins a aquests nivells, ni de miracle). I per "culpa" d'aixó ni he mirat les fotos que volia mirar. Sort que al chat de la web de "els esports" hi havia més noies maques que no m'han fet por xD (pero com que no fot grima no posaré links per aquí, si son gent normal no es mereixen ser molestats)

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada