Vosaltres dormiu?

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , | Enviat a 8/24/2010

la pregunta és ben simple, amb aquesta calor que carda els 3 ultims dies, vosaltres aconseguiu dormir?

Des del llit i escribint amb el telefon em trobo en un estat letàrgic però conscient. Massa conscient. Després d'una dutxa freda i amb un ventilador a menys de 2m de mi tirant-me aire directe a la caixa toràcica no tinc collons a descansar com cal, tinc la sensació d'estar en una maleïda sauna de tamany planetari on res del que faci em pot refrescar una mica...

Ho arribo a saber i els robo l'aire condicionat als meus pares el dia que vaig emigrar de casa per independitzar-me.

Parides (1)

  1. Fot molta, molta calor, però com sempre, dormo de puta mare. Muahahahahahahaha, en serio. Però suposo que és normal,recorda les nostres opinions enfrontades respecte a l'aire del maki o l'ska XD
    Compra't un gat, llíga-li una raqueta de ping pong a la cua (o pink ponk com ho escriuen a la meva feina XD enserio) davant un bloc de gel, a veue si funciona... simpsons?

Publica un comentari a l'entrada