Flipo pepinos... La PS3 acaba parir la més gran revolució "pirata"

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 9/15/2010

El títol és una mica estrafolari, ho se. Però és que veient el que està passant m'he descollonat i encara que m'importi una me*** (i als meus lectors segurament també perquè no crec que cap tingui la PS3, o això o tinc lectors que no conec jajaja) ho haig d'escriure:

La PS3 era la única consola que aguantava sense ser piratejada des del dia que va sortir al mercat. De la última generació la primera en caure va ser la Wii, que fa servir un sistema molt semblant a la seva predecessora GameCube i per això va ser tant ràpid de "cascar". Després la XBox 360 amb processos més o menys "agressius" (fa falta obrir la consola però no per soldar un xip com sempre sinó per endollarla a un PC i fer el procés des d'allà...) i finalment... no, la PS3 no arribava.

I ara, després de molt de temps, algú ha aconseguit que amb un trist USB la consola entri en un mode on sua olímpicament del que llegeix del disc dur i... pots jugar tranquil·lament si has gravat tot el joc al disc, sense rares instal·lacions o complicats muntatges "electrònics".

I us preguntareu perquè m'he "emocionat" amb això, pot tenir més o menys mèrit fer-ho amb un USB, però al final és un pirateig, no? Doncs no. Actualment, després de unes poques setmanes, es pot "piratejar" la PS3 AMB UN TELÈFON!!!
Sony ha intentat que aquest primer USB no volti per el mon i així evitar que la gent tingui accés a tots els jocs, però de poc li ha servit. La gent ha començat a copiar el xip i fer-se ells mateixos un USB "casolà", han aparegut versions de creació lliure (sony no pot parar la compartició de "plànols" i la compra/venda de xips estàndards que serveixen per fer milers de coses) i han aparegut versions per a telèfon mòbil que es dediquen a fer el mateix que el xip, però amb un aparell que ja tenim i per tant no hem de gastar un duro.

Us imagineu cap a on estem anant? Arribarà un moment que connectant la nevera a la torradora podrem jugar a jocs "pirates" en una futura PS5? I si posem una sabatilla sobre la tele? podrem veure gratuïtament GolTV?

Ja potser m'estic passant, però és que em descollono cada cop que veig que a la gent se li'n va la pinça fins a uns nivells tant exagerats com per preparar un telèfon per piratejar una consola xD M'entra el riure tontu i ja no em puc aguantar, jajaja.

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada