Acabo de llegir a microsiervos que el diumenge era un dia molt especial per als frikis/geeks. I té collons que parléssim d'aquest tema precisament aquest divendres/dissabte (a aquelles hores algú ho considera dissabte...)

Aquest diumenge era 10/10/10, sense barres: 101010. Aquest número en binari implica que en decimal estiguem veient un 42. I què és 42? Si, és la resposta a "La gran pregunta de la vida, l'univers i totes les coses" (toca't els collons amb la pregunta)

És normal que no entengueu la pregunta, i menys la resposta. Però tampoc s'entén que una trilogia de llibres en tingui 5 i estigui en tràmit d'un sisè, o sigui tampoc ens estressarem intentant entendre res. El tema està en que algú il·luminat va marcar el 10/10/10 com al "42 Day", que no és el mateix que el dia de la tovallola (mal anomenat dia de l'orgull friki, perquè de "la tovallola" a Leonardo Dantés hi va un rato llarg per molt que tot es digui "friki").

El pitjor és que m'ha donat per buscar cosetes sobre el 42 i a la que vaig a la wikipedia en anglès em trobo que a Stargate son més frikis del que havia notat. Segurament en el seu moment em vaig partir la caixa (he vist tots i cada un dels capítols de la serie, bastants els he vist varies vegades xD) però ja no me'n recordava que fossin tant i tant... Frikis (ja ho poso traduït que no vull que se us escalfi el cervell després de 4 dies de festa, jeje):

# En un episodi de Stargate Atlantis es descobreix que el "password" de'n Rodney Mckay està construït a base de l'any de naixement d'algunes grans ments de la história i acaba amb el número 42. El personatge John Sheppard indica que el número és la resposta a la vida, l'univers i totes les coses, creant confusió en un company alienígena.
# En un episodi de Stargate Atlantis de la quarta temporada "Doppelganger" Rodney McKay pregunta a John Sheppard "Mira, tens idea de quantes adreces de portes hi ha a la base de dades dels Antics que no tenen descripció?" a la qual Sheppard respon sense pensar "42".
# En l'episodi "Human" de Stargate Universe, la clau per a un codi és 46.Al veure-ho, Daniel Jackson exclama: "Bé, no és la resposta definitiva a la vida, l'univers i a totes les coses. Aquesta és 42. La guia de l'autoestopista galàctic."

Realment aquesta gent està molt pillada, es nota que els que seguim Stargate se'ns veu com a frikis (més i tot que star trek o starwars, perquè aquestes han passat a ser series/pel·lícules de culte i no queda tant "raro" com Stargate, que no ho coneix ni cristo "se suposa" -i aixó que 10 temporades de la serie original, 5 del primer spin-off i de moment 2 més del segon i varies pel·lícules... Son 17 temporades "i pico" ja-)

Parides (5)

  1. Parlant de frikisme, espero que avui hagis anat a la feina "trajeado" ja que és el dia oficial del "Suit Up". Jo ja n'he vist un a la uni, un tio que no deu tenir més de 18 anys trajeao fins les celles XD
    Merda, em queda massa camí friki per recòrrer, sóc massa vieja per assolir tots aquests nous coneixements! XD

  2. Puc ser "friki", "geek" o lo que vulguis, pero gilipolles no. No em posaré traje per anar a treballar, primer perquè tothom pensarà que he sortit d'una despedida de solter i no he nat a dormir. I segon perquè no em fotré al magatzem ple de merda amb un traje, ja em fa "mal" quedar amb els texans o lo que porti fets una merda... TASTUFLIPANDO

  3. XDDDDDDDDDDDDDD
    Era en plan conya, no estàs tan malalt! Tot té el seu límit.

  4. i jo em creia friky :(

  5. Xavi, he acabat entenent que per el nivell de frikisme exagerat d'alguns no redueix el propi. És una escala que no va canviant en proporció a lo més friki que hi ha simplement... pringa tot cristo.

Publica un comentari a l'entrada