Algú ha dit anime?

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 10/17/2010

No, ja sé que ningú ho ha dit, però va, ja ho dic jo: Anime! XDDD

Acabo de veure un vídeo "espelusnant" i he pensat "jo miro coses d'aquestes?". La resposta ha estat afirmativa així que m'he preocupat i he pensat (si, he pensat dos cops seguits, tot un rècord... no us hi acostumeu) "i quins son els que he mirat?"

Així que "ni cort ni peretzòs" m'he posat a mirar la llista dels animes que he vist o que estic a punt de veure (series i pel·lícules) i ja de pas he acabat d'emplenar el perfil de la web d'anime que conec, bàsicament per tenir-ho tot al dia. Així doncs aquí us deixo la llisteta (el que vaig veure a TV quan era un crio (per separar miro fins als 16 més o menys) pot no ser verídic, ja sigui perquè realment no la vaig veure sencera o perquè no me'n recordo... jo en aquella època no guardava en el record aquest tipus de coses, jeje):
-Una mica de llegenda: C-Quan era un crio; A-Vist d'adult; Pel·lícula-

  1. Dragon Ball (C)
  2. Dragon Ball Kai (A)
  3. Dr. Slum (C)
  4. Chicho terremoto (C)
  5. Sushi, el petit chef (C)
  6. Dome Shinjo, el petit geni del beisbol (C)
  7. Yuyu Hakusho (C)
  8. Ranma 1/2 (C)
  9. Caballeros del zodiaco (Saint Seya) (C+A)
  10. La vuelta al mundo en 80 días (C)
  11. Conan, el noi del futur (C)
  12. Cowboy Bebop (A)
  13. Oliver y Benji (ho poso així perquè la serie ha tingut 4 o 5 noms) (C)
  14. Arc the Lad (C)
  15. Cinturó Negre (C)
  16. Blau (Ai Yori Aoshi) (A)
  17. Love Hina (A)
  18. Akira (C+A)
  19. Appleseed (A)
  20. Battle Angel Alita (A)
  21. Blood: The last vampire (A)
  22. Chobits (A)
  23. Death Note (A)
  24. Digimon (només la primera temporada) (C)
  25. El puny de l'estrella del nord (A)
  26. Fullmetal Alchemist (A)
  27. Fullmetal Alchemist: Brotherhood (A)
  28. Cuentos de Terramar (A)
  29. Ghost in the shell (C)
  30. Ghost in the shell - Standalone Complex (A)
  31. La tumba de las mariposas (A)
  32. Gunbuster (A)
  33. Howl's Moving Castle (A)
  34. Castillo en el cielo (A)
  35. Mazinger Z (C)
  36. Mi vecino Totoro (A)
  37. Naruto (A)
  38. Naruto Shippuuden (A)
  39. Evangelion (A)
  40. Nyan Koi! (A)
  41. Porco Rosso (A)
  42. La princesa Mononoke (A)
  43. Sacred Blacksmith (A)
  44. Slam Dunk (A)
  45. El viaje de Chihiro (A)
  46. Spriggan (A)
  47. Steam Boy (A)
  48. Tengen Toppa Gurren-Lagann (A)
  49. WitchBlade (A)
  50. Sora no Otoshimono (A)
  51. Amagami SS (A)
  52. Highschool of the Dead (A)
  53. Bleach (A)
  54. Black Lagoon (A)
  55. Bakemonogatari (A)
  56. Hand Maid May (A)
  57. Tataku Shisho: The book of Bantorra (A)
  58. Kampfer (A)
  59. Detectiu Conan (C)
  60. Escaflowne (C)
  61. InuYasha (C)
  62. Distrito comercial mágico Abenobashi (A)
  63. Monster Rancher (C)
  64. Planetes (A)
  65. Trigun (C)
  66. Els dotze regnes (A)
  67. Estàs detingut (C)
N'heu fet prou? Pos jo no, jo estic en procés d'aconseguir-ne més i veure'n més, de moment que em vinguin al cap:

  1. Elfen Lied
  2. Mobile Suit Gundam
  3. Initial D
  4. Excel Saga
  5. Golden Boy
  6. Eureka Seven
  7. Ergo Proxy
  8. Darker than Black
  9. Chrono Crusade
  10. Hellsing (juraria que d'aquesta he vist el primer capítol...)
  11. Full Metal Panic!
  12. Onegai Teacher
  13. Soul Eater
  14. Yakitate! Japan (una serie sobre fer pa... flipeu)

Bueno, suposo que la majoria dels que em visiteu potser penseu que son molts, no? doncs només us diré una cosa: L'únic "amic" que tinc en aquesta pàgina en té marcats com a vistos més de 550, veient-ne ara mateix 20... I creieu-me, no és el raro de la web, el raro soc jo...

PD: Osti que me n'oblidava, el video friki que ha provocat tot això!!! És moooolt estressant, però a la vegada el cabró enganxa xD (al tanto amb el combo del minut 1:29)

Parides (2)

  1. Soc una mala friki, ja no miro res d'anime.
    Aquesta llista em va genial per anar veient si hi ha alguna que soni interessant. Quan pugui em reincorporo al món anime, la putada és que enganxa massa!I amb l'inici del curs fa com por XD

  2. ups..he caigut en la temptació de donar-li al play i no h epogut parar, i ara a mes en faré divulgació al meus amics otakus... ^^

Publica un comentari a l'entrada