Informació d'ultima hora: M'han robat en Tantrum.

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 12/28/2010

Aquesta setmana ha arribat a casa la carta del registre de mascotes de catalunya (nom aproximat, no recordo aquests detalls) informant-me que la meva mascota no pot ser meva. I perquè? Doncs simplement perquè el veterinari no va saber fer la seva feina i els papers de lo que es considera "adopció" no son vàlids.

I tots pensareu que és una inocentada, però no ho és. La carta és real i si fa falta l'escanejo i la penjo perquè ho veieu. Ara realment no sé què fer. Si posar-me en contacte directament amb aquesta gent o parlar primer amb el veterinari perquè se n'encarregui ell de fer la feina ben feta. Té collons que si no li hagués posat chip aixó no passaria i estariem tots igual però amb un mal de cap menys.

Tot i així, en definitiva i tenint en compte el que passen aquesta gent d'aquests temes (si han tardat nosequants anys en prohibir els toros què collons m'han de venir a buscar per un problema de paperassa?) em sembla que em faré el suec i passaré d'ells, total tampoc m'amenacen ni res, simplement m'informen de la irregularitat.


A més, tenint en compte que m'han donat la "potestat" de un altre gat "europeu" (a.k.a. raça indefinida), negre, mascle i nascut el mateix dia que es diu TANTRUN... Espero que en TANTRUM estigui bé allà on estigui, que jo continuaré cuidant en TANTRUN com si fos el meu gat de sempre.

Firmat: Marc Cabarrucas

PD: Si, la forma d'escriure-ho és la inocentada, el tema és totalment verídic, tot i que vist des de una óptica hiper-flanders, Jejejej.

Parides (4)

  1. Als "papers" del gat t'hi han posat Tantrun enlloc de Tantrum XD Que es prepari pel dia de cap d'any, que l'acollonarem tota l'estona amb el seu nou nom jajajajaja! TAN - TRÚN! XDDDDDDDDDDDDDDD

  2. És el que deia jo? ^.^

  3. PD: al captcha hi posava "questio" però estic tan malalta que he llegit "quesito" per culpa del trivial jajajajajajajaa

  4. No entenc res... pero si, és el que has dit tu, simplement s'han equivocat de lletra

Publica un comentari a l'entrada