2 Claus

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 1/28/2011

Alguns pensareu que parlaré de "guarreridas" però aneu equivocats, parlo de claus metàl·liques, de les que obren portes i similars.

Aquest matí surto alegrement de casa, després de deixat en Tantrum mig emprenyat (que li posés un collar amb cascavell durant 5h potser i ha influït, jeje), i em trobo amb un problema bastant greu:

1r Agafo el cotxe
2n Em dirigeixo a la porta del garatge
3r Premo el botó del comandament per obrir la porta
4t Torno a prémer el botó
5è Miro el botó i m'asseguro que és el que toca
6è Surto del cotxe i premo el botó de la paret
7è Me'n recordo de tots els deus babilònics
8è Intento obrir la porta empenyent-la (a veure si està sense frenar)
9è Me'n recordo també dels grecs, romans, egipcis i maies
10è Busco on collons està el motor de la porta
11è Quan el trobo veig que està darrera una reixa tancada amb clau
12è Aconsegueixo obrir la reixa perquè el pany ja estava obert
13è Trobo el motor/comandament manual tancat amb clau dintre una caixa de plàstic
14è Torno a recordar tots els deus antics, contemporanis, futurs, inventats i la única deïtat real(MEV, ho sento)
15è Foto la mà per allà dintre, a veure si la caixa també està oberta
16è Em trobo la caixa tancada i jo començo a fer cara de FUUUUUUU
17è Sento veus
18è No m'he tornat boig, un pare baixa amb el fill/filla fins allà
19è Fot la mà amb una clau (dubto que sigui la que toca, només una per fer palanca)
20è Obre la tapa, gira una palanqueta i...
21è JA PUC OBRIR LA PORTA!!!!

Si, el títol ve de que si mai hi ha un incendi al garatge NECESSITES DUES CLAUS per evitar morir!!!! Com pot ser que des de dintre el garatge no puguis sortir "bé" sense morir en l'intent?

Indignado me hallo, no puc dir més...

Parides (1)

  1. Santa memòria per tants deus ;D

Publica un comentari a l'entrada