Omeopatía pedrusquera

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , , | Enviat a 5/10/2011

Després de molt de temps sense escriure res (si és que amb la ma de tonteries que hi ha per internet... què puc fer jo de nou?) torno per indignar-me. Així de simple.

Fa temps vaig penjar aquí el meu títol de omeopata. Alló era més fals que una moneda de 3€, però com que la omeopatia per si sola ja és falsa tampoc desentonava massa.

Perquè us parlo d'això? N'he fet un master? Un doctorat? Post-grau? Se m'han acabat els noms de titulacions superiors, però bé, el tema està en que tampoc he fet res d'això, simplement he vist una noticia que és per pixar i no fotre ni una gota (queda millor en castellà, oi?):

Aseguran que beber agua en la que han "macerado" diamantes ayuda a ser más bello


Al loro!!! Jo quan em vaig treure el títol no deia res de macerar pedres precioses no solubles, en aigua. Indicar que "macerar" significa "banyar"un sòlid per extreure-li algo (cafeina del cafè, separar químics...) i en gastronomía també es fa servir quan el líquid penetra en el menjar per canviar-ne les propietats (fer una carn més tova, donar-li gust d'herbes/especies...).

Què implica aixó? Doncs que si el diamant/carboni pur no és soluble en aigua per molt que hi cardis un pedrusco a dintre aquella aigua no agafarà res més que part de les impureses que tingui el diamant a la superficie (acabes d'inventar l'aigua amb pols comú, mínim el Premi Nobel!!!)
I el mateix amb altres pedres precioses. En els 7 minuts que informa la noticia no tenen temps ni de deixar anar la merda, si que deixaran anar part de pedra preciosa... JA! (amb la veu de la Edna Krabapple -Carapápel com en diuen en castellà xD- mola més la "expressió")

I fins aquí el retorn. Algún dia informaré sobre què tal era la pel·lícula de Lordi (ja l'he vista), de lo bones que estan les participants de Eurovision (menys l'Espanyola, que a més va amb una cançó cutre) o de lo enganxat que estic a "Sushi, El petit chef".

Parides (3)

  1. No sé tu, però jo crec que al final t'acabaràs encarinyant amb la homeopatia i acabaràs muntant una consulta a casa teva jajajajaja. Seria mortal.

  2. PD: Lo del petit xef m'ha deixat preocupada... bàsicament per la meva ignorància... que ho passen pel 3xl o algu? És una de les poques sèries d'infància que m'agradaria revisar per veure si és molt penosa o què.

  3. Nono, el petit xef descarregada al complet. En castellà, aixó si. Però no desmereix gens, ja aviso.

Publica un comentari a l'entrada