Ara m'he cagat...

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , | Enviat a 6/19/2011

Posem-nos amb antecedents:

Rammstein té una cançó que es diu Seeman.
Apocalyptica versiona la cançó i la canta Nina Hagen.
Té la veu més aguda el cantant de Rammstein que Nina Hagen.

Un cop hem entès tot aixó us poso les cançonetes.
Primer la de Rammstein:



Ara la d'Apocalyptica:




No se vosaltres però jo no m'imagino a Nina Hagen com una Angela Merkel, ja que el mon del rock/heavy gaudeix de bones "representants" femenines m'imaginava més un estil Sandra Nasic (amb uns quans anys més) o, ja que l'he vista fa poques setmanes algo a l'estil de Anke Engelke (presentadora de Eurovisión aquest any), també amb uns anys més.

Pero no senyores i senyors, Nina Hagen és la versió alemanya de Alaska!!! (o pitjor si m'apures)

A la que he vist el video he estat a punt de dessangrar-me, la veritat... Jo em sembla que no dic res més, que les imatges parlin per si soles:

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada