No m'ho puc creure. Què dirà Telemadrid d'això?

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 6/21/2011

Ara fa un parell de dies volia agafar tota la meva biblioteca de música i normalitzar el volum (per facilitar-me la vida, bàsicament).
Així decidit em dedico a buscar un programa que ho faci i, ja que hi soc, a veure si també puc gestionar les etiquetes de les cançons per treure merda (discogràfica? no vull la discogràfica al MP3) o reanomenar les cançons seguint pautes amb les etiquetes (així totes les cançons estarien en carpetes ben ordenades per grup, disc i any).

Buscant buscant vaig arribar fins a un tal ATT (Audio Tagging Tools) que semblava que feia algo de lo que volia. Descarrego, instal·lo i... Quina és la meva sorpresa al veure la selecció d'idioma:



Veieu el castellà? español? spanish? Pos no nens i nenes, no hi és, no ho tenen traduit al castellà...





Espereu, no era això el que volia dir, el que volia remarcar és que ESTÀ TRADUÏT AL CATALÀ!!!
Al castellà no, però al català si? en serio?

Sort que la web del creador ja no existeix, perquè si arriba a estar activa (és alemanya la web) entre lo dels cogombres i el català... Entre Telemadrid i Intereconomía els foten un atac que ni Anonymous xDDD

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada