Si m'enxampen em carden fora de la feina

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , , , | Enviat a 6/03/2011

Ara mateix estic en una situaciò "compromesa" en el meu lloc de treball. Estic en un despatx jo sol i si algú entra i em veu fent el que faig em poden cardar fora (o si mes no putejar-me la resta de la vida).

Perquè? Doncs perquè estic com un gilipolles emocionant-me com si m'hi anés la vida amb la maleïda cançoneta "Libera Me" From Hell de la banda sonora de Tengen Toppa Gurren Lagann:




Bé, suposo que no és tant greu oi? Que lo de fotre'm fora és una mica desmesurat i que segurament a part d'algun partiment de caixa poca cosa més pero... és que no sabia què escriure i quan m'he vist fent el ganso m'he dit "Comparteix-ho amb els lectors, no ho agrairan, pero els tindras entretinguts 2 minuts". I així ha acabat la cosa, jeje.

Parides (2)

  1. Ara és quan el teu cap mira l'historial i es fa seguidor del teu bloc?

  2. Merda! Creia que havia escrit un comentari ahir i veig que no... sóc molt llesta com pots observar.

    El que em preguntava era què collons feies per que et poguessin fer fora... ballar la conga? Fer una coreo d'hiper motivat? Estar desganyitan-te? Plorant desconsoladament al recordar les meravelloses escenes a les quals acompanyava aquesta bella melodia que primer vaig odiar per la veu operística però després vaig acabar adorant?

    Sé que dius que és per que t'esttàs emocionant, però es que jo m'emociono de totes les maneres que he anat citant en forma de pregunta amb anterioritat XD falta afegir la motivació al ascensor, però estaves al despatx, així que ja no la conto. Tampoc acostumo a plorar XD però bé...

    Ahjjjj mierda, ja paro d'escriure, que començo i no paro acostumada als megamails que duem en relació a les vacances ^.^

Publica un comentari a l'entrada