Indignat amb ORANGE i el seu servei de dessatenció al client

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , | Enviat a 4/16/2012

Torno  després de molt de temps per desfogar-me, perquè necessito un espai que en un facebook o twitter no puc aconseguir i perquè sempre és més fàcil que algú faci link a això (o a la versió en castellà que penjaré quan pugui) que no pas al dit en una xarxa social.

Com a forma de denuncia i simple descàrrega de tensió em disposo a relatar la èpica batalla contra les forces de l'enemic (Orange) per la recuperació del preciós arxiu de coneixement absolut que és la gravació d'una miserable oferta del seu equip comercial

Resum abans que algú caigui adormit pel sopor provocat per la lectura:
NO ACCEPTEU MAI CAP OFERTA QUE US FACIN PER TELÈFON!!! Jo ho he après a base d'hòsties

A veure si fent-ho una mica esquemàtic aconsegueixo que sigui més lleuger de seguir, que m'encenc no paro:

Principis de Novembre de 2011 - Em truca un comercial de Orange per oferir un pla "renove" ara que ja feia 18 mesos que estava amb ells. Com que no vull canviar de telèfon m'ofereixen un descompte sobre l'import de les trucades durant un any sempre que no gasti cap punt. Pregunto varies vegades si implica algún tipus de permanencia i em responen sempre que no. Al final lo típic de "bueno aa ho gravarem, respongui si o no" i en cap moment ningú va dir res sobre haver d'acceptar una permanència mentre gravaven.

Finals de Febrer de 2012 - A la factura no posa res enlloc sobre cap permanència però veig que dintre l'àrea de clients hi ha l'apartat "sus permanencias" i veig que allà dintre els molt cabrons me n'han acabat aplicant una de 12 mesos o 30€ de multa per el maleït descompte.

Principis de Març de 2012
- Truco al 470 per demanar explicacions i el noi que m'atén em diu que encara que es veu a l'Àrea de Clients ell no veu res dintre el servidor "intern", que la última permanència que tinc és la de quan vaig començar amb Orange 18 mesos abans i que aquesta ja estava acabada. Després de dir això va anar a "consultar alguna cosa" i va desaparèixer, al cap de 5 minuts (dels de veritat, no com a "comentari") encara no havia tornat, així que penjo i torno a trucar

La següent noia que m'atén em diu que les ofertes sempre porten una permanència i li és absolutament igual tot el que li digui jo sobre el que a mi m'han ofert personalment (no és culpa meva que em facin una oferta diferent a lo normal, en qualsevol empresa normal és culpa del departament comercial, no del client). En aquest punt que no para de repetir el mateix li pregunto com puc aconseguir la gravació de la trucada on m'ofereixen el descompte (la gravació no és més que un contracte i jo vull la meva copia) i que si no me la donaven ni em treien la permanència em veuria obligat a denunciar a consum. Aquí la noia es posa "borde" i m'envia a emplenar un formulari a la web

Empleno el formulari demanant directament la gravació i l'endemà em responen per correu electrònic dient que en breu es posaran en contacte amb mi. Encara ara espero que algú d'Orange em digui algo.

Divendres 12 de Abril de 2012 - Després d'un parell de setmanes sense pensar-hi o "ocupat" amb les festes de setmana santa torno a enviar un altre formulari per la web (ja que no serveix de res com a mínim no penso perdre 10 minuts al telèfon amb algú que repetirà el mateix tota l'estona) i em diuen que truqui al 2270 ja que el tema és seu.

El dissabte, quan truco, veig que és el telèfon per aquella gent que vol gastar els punts, però que no té res a veure amb reclamacions i la persona que m'até m'acaba dient això mateix i que truqui al 470... Altre cop
Torno a trucar al 470 entrant directament amb el tema de "tinc una permanència i no em crec que l'acceptés, vull la gravació per poder-ho comprovar" (ja ni amenaço amb baixes, denúncies ni res, només vull la meva gravació) i em diuen que ells no la tenen, així que demano que em passi amb algú que em pugui ajudar. Aquest cop, després d'insistir, em diuen que envii un FAX amb la reclamació (bé!!! Pensava que això serviria d'alguna cosa, un FAX! un "aparato" "VIEJUNO" però fiable, a veure si serveix per fer algo més "oficial"). Gran error el meu, ja que una hora més tard m'arriba un SMS dient "hem rebut el teu FAX, truca al 470 perquè t'informem"

Torno a trucar al 470 i la noia que m'atén no sap ni perquè truco, o sigui que el FAX és tant inútil com tota la resta, però com a mínim després de 4 vegades dient-li que vull la gravació i que no penso enviar faxos ni emplenar formularis a la web em passa amb una altra noia, suposadament de reclamacions (aquesta és espanyola, tot i que després descobreixo que té tant poder com qualsevol altra, cap que no sigui intentar enganyar als clients). Ella em diu que en els servidors d'Atenció al Client no tenen tal gravació (bé, s'entén, a aquests departaments normalment no tenen accés als contractes, per això existeixen els jefes comercials i similars, als que m'haurien d'haver passat des de feia temps i no han fet mai), jo li pregunto que si a Orange ningú té la meva gravació/contracte vol dir que la permanència me l'han posat sense el meu consentiment i que, per tant, m'estan estafant, no? (tot tranquil·lament i, tot i tallar-la 4 cops perquè s'encaparren en repetir el seu seguit de tonteries predefinides, sense cridar ni insultar) En aquell moment el to de veu de la noia es notava cansat, la pobre no sabia què fer fer sortir de l'embolic on s'havia fotut i m'ho diu clar: Ella no pot fer res i no et pot donar cap tipus de contacte amb ningú que tingui cap poder de decisió".

Queda clar, doncs, que els servei d'atenció al client només serveix per "atendre", no per "satisfer", les peticions dels clients.

Li informo que en qualsevol moment es trobaran una petició de portabilitat del meu número i que per 30 miserables euros perdran un client de telefonia fixa+ADSL que paga 50€ mensuals ja que tard o d'hora també rebran una petició de portabilitat del fixe, que fagin càlculs sobre si els ha sortit a conta no treure'm una "possible" multa de 30€ a canvi de perdre'n 50 cada mes

Jo ja he emplenat el formulari de portabilitat de Pepephone. Suposo que son tant tontos en el departament comercial de Orange que els arribarà l'ordre de trucar-me per fer-me una contra oferta i no seran capaços d'adonar-se que a la meva fitxa hi ha trucades, faxos i correus queixant-me d'un servei que no em donen. Els ho hauré de tornar a dir i avisar-los que precisament si marxo no és per una millor tarifa (la veritat passaré a pagar un parell d'euros més perquè ara tindré internet en el telefon i amb orange no en tinc) sino precisament per la seva culpa, perquè son uns ineptes.

La veritat és que no se què esperen, que passi de llarg? Em diuen que no tinc accés al MEU CONTRACTE i creuen que els diré "pobrets, si és que el que ha actuat malament soc jo" o algo així?


PER CERT
Suposo que quan m'arribi el rebut de 30€ de "multa per no haver fet cas a la permanència perdré tot el dret a denunciar a consum. Una llàstima, tot i que jo no vull els meus 30€, preferiria denunciar-los per estafa, per amagar contractes (qualsevol empresa seriosa que no sigui de llum/aigua/gas/telèfon té els ous per corbata si en 1 setmana no troba un contracte amb un client) o per donar un servei d'atenció al client voluntàriament defectuós (us imagineu que el vostre mecànic us canvia una roda i us en posa una de punxada expressament perquè hageu de tornar? )

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada