Novetats en el magnífic servei d'atenció al client d'Orange

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , | Enviat a 4/20/2012

El mateix cap de setmana en el que la gran empresa Orange em va satisfer amb el seu gran servei d'atenció al client vaig decidir que s'havia acabat, que si algú m'havia de vacilar com a mínim sería algú que em donés un servei decent (pagar el mateix i tenir internet Vs no tenir-ne... em sembla que guanya la primera opció, oi? ).

Després d'emplenar el formulari per passar-me a Pepephone el dilluns al migdia ja tenia una resposta d'aquesta gent el dimarts, que assegurés la direcció d'entrega i informés sobre qui seria el receptor del paquet. El dimecres responc i el dijous m'informen que tenen totes les dades. Divendres al matí ja està de camí. Si, han tardat, però perquè m'he comunicat per mail i no per telèfon i clar... a saber si hi havia gaire cua a la safata d'entrada.

El realment curiós (si així es vol dir) és que aquesta tarda Orange s'ha dignat a posar-se en contacte amb mi... Per un miserable SMS. Tenen la ordre de portabilitat i haig de trucar jo per cancel·lar-la O PUC TENIR UNA "MULTA" DE 174€ en concepte de trencament de contracte i permanència. Si, senyores i senyors, ells em diuen que tinc una permanència de 30€ que son incapaços de demostrar, però no contents amb això amenacen sense cap mirament amb valors estratosfèricament passats de llarg.

Per desgràcia per ells això no m'ha donat res més que més ganes de fotre el camp tant ràpid com pugui. I per si no fos suficient encara no m'han demostrat que es mereixin cobrar cap tipus de permanència, concepte que està prohibit en el nostre país, en el que només et poden cobrar, en cas de trencar un contracte abans de temps, el que has gaudit i no has pagat (si has comprat un telèfon, per exemple, cada mes els deus menys diners així que no et poden cobrar el mateix el primer dia o al cap de 6 mesos, de la mateixa manera no em poden cobrar 30€ sinó només els 3.30€ que m'han rebaixat en les últimes 5 factures. Bé accepto una mica més ja que aquest mes me'l cobraran i també hi haurà una certa rebaixa, però en total dubto que passi dels 4.50€)

Evidentment no tinc ganes d'aguantar una operadora histèrica que només sàpiga repetir una i altra vegada el mateix i que no solucioni absolutament res així que els ho he informat via el formulari web del que m'he fet amic gracies a ells. Per si us interessa... aquí teniu les meves paraules dirigides a ells. Llàstima que ningú amb responsabilitat ho llegirà, sinó m'hauria desfogat, però només he pogut parlar amb paraules "correctes".

Recientemente he tenido problemas con su servicio de atención al cliente, que me ha negado durante un mes la posibilidad de acceder a la grabación en la que acepto una permanencia por un descuento aplicado a las llamadas de voz. Dada esta situación he pedido una portabilidad a otra compañía. Hoy me ha llegado un SMS diciendo que puedo llegar a pagar 174€ en concepto de permanencia. Este valor es exageradamente elevado, así que me lo tomo como una amenaza. Les informo que aún tengo mas ganas de irme ahora y que no voy a pagar ningún tipo de permanencia (ni los 30€ que no me han demostrado merecer y ni mucho menos la estafa de 174€) y que, como máximo pagaré 3'30€ en concepto de devolución de los descuentos de los que he disfrutado desde la factura de diciembre, siempre que me demuestren con una grabación que yo acepté tales condiciones, claro. Gracias.

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada