Imaginació per no haber de comprar

Enviat per Marc Cabarrocas | Enviat a , , , , , | Enviat a 4/22/2012

L'economia familiar de la majoria de la gent no és cap cosa de la puguem fardar en aquests moments de crisi, així que l'enginy moltes vegades ens pot portar a estalviar en coses suposadament inversemblants.
Segurament en algun moment o altre tots hem vist algun suport per al GPS del cotxe i no és gaire res més que una ventosa, un "pal" flexible i la peça que enganxa el GPS/PDA/telèfon de torn.

Bé, jo d'aquests ja en tenia un, el que feia servir mentre tenia un telèfon HTC Touch Diamond. Em va costar uns 20€ a ebay en un pack de "suport per al cotxe", carregador per al cotxe, batería de recanvi, punter de recanvi i un parell de coses més que ja ni recordo. Però i si busco per internet un suport per al meu telèfon actual? Un LG GW620?

Veig que no hi ha res exactament per aqust telèfon, al cap i a la fi el que hi ha son pinces genèriques i em costen 12€ més transport... Però eh!!!! Si ja en tinc un, de suport, perquè en vull comprar un altre? No hi ha cap forma de fer-lo servir? Doncs si, perquè negar-ho. La ventosa és el mateix, el pal flexible també, només canvia la peça que enganxa, no? Però jo tinc un telèfon que es desplega, el teclat queda a sota i la pantalla a sobre, és un telèfon de mal fer servir en aquest cas...

I després penso en com ho fan per fer les fundes d'aquest telèfon i me n'adono que les fundes per telèfon no sempre han estat personalitzades i que encaixen a la perfecció, abans eren simples "butxaques" que es penjaven del cinturó o la cintura del pantalò, no ho puc aprofitar això? no necessito que m'enganxi el telèfon, necessito que l'aguanti! Per tant no fa falta que canvii la peça que enganxa el telèfon, la puc adaptar! FARÉ UNA BUTXACA!

I si, després de 10 minuts ja ho tenia preparat, un tros de cartró d'una caixa i una mica de cinta americana i... AQUI HO TENIM!

 Podeu comprovar que la idea no era aconseguir un disseny maco:
De Suport GPS Tunejat

Però per darrera com està el suport, no ho he envoltat tot de cinta americana?
De Suport GPS Tunejat

Doncs si, però m'ha tocat retallar-ho una mica:
De Suport GPS Tunejat
Així que al final ha funcionat perfectament i com que la part de sota està foradada hi puc connectar el cable per carregar-lo igualment:
De Suport GPS Tunejat
En els telèfons que son tot pantalla estàs obligat a tenir algun tipus de pinça per aguantar-los, aquest, amb el teclat desplegat, em permet fer una butxaca sense trencar-m'hi el cap, es fa en un moment, no es fa malbé el suport original (només fa falta arrancar la cinta americana) i m'he estalviat uns quants euros i temps d'enviaments. Què més es pot demanar?

Parides (0)

Publica un comentari a l'entrada